27 Φεβρουαρίου 2009

Όνειρα Θερινής Νυκτός


Περνάνε οι μέρες και αντί να συνέρχομαι, γίνομαι χειρότερα. Όχι μόνο γι αυτό που έγινε μεταξύ μας αλλά και σωματικά. Σήμερα ειδικά έκανα πολύ χάλια ύπνο. Ξύπναγα κάθε λίγο και λιγάκι, για να βήξω και να φυσήξω τη μύτη μου. Όμως, στο μεταξύ διάστημα που κοιμόμουν έβλεπα εσένα στον ύπνο μου. Να και κάτι καλό. Αυτό που λένε ότι στα όνειρα βλέπουμε τις κρυφές μας επιθυμίες ισχύει τελικά. Συγκεκριμένα, σε είχα πάρει στην αγκαλιά μου, σε φιλούσα μανιωδώς και άρχισα να σε γδύνω και να με γδύνεις. Εσύ έλεγες συνέχεια ότι το περίμενες τόσο καιρό. Και σου απαντούσα και εγώ το ίδιο. Κάπου εκεί, κόπηκε το όνειρο. Με ξύπνησε το τηλεφώνημα του Γ. που με έπαιρνε για να με ρωτήσει σε ποια κλινική είναι ο μπαμπάς σου για να ρίξει μια ματιά. Ξαναέπεσα για ύπνο αλλά δεν ήρθες πάλι στα όνειρά μου μικρέ μου πρίγκηπα.
Σε λίγες ώρες θα σου φανερωθώ...Θα σε πάρω τηλέφωνο...Δεν ήθελα όμως με τέτοια αφορμή. Ελπίζω να βρω τη δύναμη να μη λυγίσω.
Υ.Γ. 1 : Σ' αγαπώ...Καλημέρα, καλημέρα...
Υ.Γ. 2 : Βέβαια λένε και ότι τα όνειρα μας είναι πολλές φορές προφητικά...εικόνες από το μελλόν...Τι καλά που θα ήταν να μπορούσα να υιοθετήσω αυτή την εκδοχή!

Δεν υπάρχουν σχόλια: