6 Μαρτίου 2009

Γόρδιος Δεσμός


Τρελή κατάντια...Κρύβομαι από τον κόσμο. Δεν έχω όρεξη να μιλήσω πουθενά παρά μόνο σε τρία συγκεκριμένα άτομα. Ούτε απαντώ στις κλήσεις, ούτε σε μηνύματα...πουθενά! Δεν μπορώ ρε παιδί μου να πάρω λίγο τα πάνω μου, να προχωρήσω. Δεν έχω καθόλου εγωισμό; Εγώ που ο Κ. έλεγε ότι είμαι ο πιο εγωιστής που είχε γνωρίσει ποτέ; Τι να πω!!!
Σήμερα γι άλλη μια μέρα βυθίστηκα στις σκέψεις μου. Δε μπορώ να τις ξεδιαλύνω με τίποτα. Γόρδιος Δεσμός πραγματικά. Είχαμε άλλη μια κουβέντα με τον Π. χθες που με μπέρδεψε περισσότερο. Μου είπε ότι προσπαθεί να κρατά μια ισορροπία με βάση όσα του ζήτησα. Μα εγώ όμως δε του ζήτησα τίποτα. Του είπα απλά ότι αποχωρώ για λίγο μέχρι να δω τι πραγματικά θέλω και για να τον ξεπεράσω. Η ισορροπία από που κι ως που προέκυψε; Προφανώς θα εννοούσε ότι δε θέλει να έχει πολλά πολλά μαζί μου αυτή την περίοδο για να με διευκολύνει να νιώσω καλύτερα όσο γίνεται πιο γρήγορα. Καλά ως εδώ. Μετά όμως μου είπε ότι ούτε για εκείνον ήταν εύκολο που μπήκε ένα φρένο τη στιγμή που αρχίζαμε να δενόμαστε και που είχε έναν άνθρωπο στον οποίο μπορούσε να επενδύσει και πως πρέπει να δημιουργήσουμε μια απόσταση μεταξύ μας. Εγώ έχω τους λόγους μου που απομακρύνθηκα. Αυτός όμως γιατί να θέλει να συντηρήσει μια απόσταση μεταξύ μας; Θέλει να με βοηθήσει, θέλει να προχωρήσει στη ζωή του, θέλει, θέλει, θέλει...ούτε κι αυτός μου φαίνεται τελικά ξέρει τι θέλει γιατί έκλεισε το μήνυμά του ως εξής : Ας αφήσουμε το χρόνο και τα αισθήματα να μιλήσουν και όχι τις λέξεις. Αυτός άραγε τι περιμένει να αποδειχθεί; Αν πραγματικά με αγάπησε; Αν είναι αυτό, πραγματικά θα πικραθώ γιατί το θεωρούσα δεδομένο τόσους μήνες. Πάντως πονάει. Και μου το δήλωσε και το ξέρω. Και είναι πρώτη φορά που ο πόνος του άλλου μου δημιουργεί ένα αίσθημα χαρμολύπης. Λύπη γιατί πονάει και χαρά γιατί τα συναισθήματα που ένιωθα ήταν αμφίπλευρα. Στάνταρ με αγάπησε και με αγαπάει ακόμα. Και εγώ το ίδιο! Ασυζητητί! Γιατί όμως δεν προχώρησε; Tι τον φόβισε το κέρατό μου γαμώ; Έχω στο νου μου πολλά. Μπορεί να μην ισχύει τίποτα απ’ αυτά, μπορεί να πέτυχα και bingo!!! Είτε λοιπόν δεν έχει ξεπεράσει κάποιον παλιό του έρωτα, είτε είναι φοβικός στο θέμα σχέση, είτε δεν ξέρει τι ψάχνει είτε αυτό που ψάχνει είναι τόσο ουτοπικό που δεν υπάρχει. Βέβαια, παίζει και αυτό που μου έλεγε η κολλητή μου η Ελ. : Όλα είναι θέμα ετικέτας. Ο Π. δεν ψάχνει τη σχέση όπως εσύ την εννοείς. Θέλει ένα αποκούμπι, στο οποίο να συμπεριφέρεται με αυτό τον ιδιαίτερο τρόπο που στα μάτια τρίτων φαίνεται μεν σα να είστε σε σχέση, γι αυτόν όμως δε θα είναι. Ίσως η Ελ. να πέτυχε ΔΙΑΝΑ αν κι εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο Π. είναι φοβικός. Τη μία μου έλεγε ότι δεν ήταν ερωτευμένος μαζί μου, ότι ψάχνει κάποιον ομώνυμό του όσον αφορά τη συναισθηματική βάση, ότι αν προχωρούσε σε σχέση θα ξεφούσκωνε αυτή πολύ γρήγορα γιατί δε θα ένιωθε τίποτα, από την άλλη όμως έλεγε και έκανε πράγματα που υποδήλωναν έντονη ερωτική διάθεση στα μάτια ενός απλού μέσου ανθρώπου (στους οποίους και αυτοκατατάσσομαι). Έπαιζε άραγε μαζί μου; Δεν το πιστεύω. Σε καμία περίπτωση.
Πάντως όλα όσα αναφέρει στο προφίλ του σε κάποιον ιστοχώρο ερωτικού περιεχομένου τα πληρώ. Και funny και clever και very entertaining είμαι. Και νέος, μορφωμένος, με όρεξη για επικοινωνία είμαι. Μόνο το very good looking που λέει δεν πληρώ. Μπροστά σε όσους γούσταρε και τον γούσταραν δεν πιάνω μία. Λες να είναι αυτό τελικά; Τόσο επιφανειακός; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!
Σε λίγη ώρα ξημερώνει η μέρα της γιορτής μου. Είναι τυχαίο που γιορτάζω πάντα Ψυχοσάββατο; Θα μου φύγει η ψυχή σήμερα. Το διαισθάνομαι. Δεν έχω καμία όρεξη και θα πρέπει να φορέσω γι άλλη μια φορά τη μουτσούνα του κλόουν για να μην καταλάβουν οι άλλοι τίποτα. Πωπω, πόσο βαρετο είναι να ακούς κάθε χρόνο τις ίδιες και τις ίδιες ευχές, πόσω μάλλον όταν αυτές δεν πραγματοποιούνται. Σαν να ακούω από τώρα τις ευχές των θείτσων : Με ένα καλό κορίτσι και γρήγορα αγόρι μου...xoxoxo...To άλλο με τον Τοτό το ξέρεις θείτσα;
Υ.Γ. : Σ’ αγαπώ μικρέ μου πρίγκηπα πιο πολύ και πιο πολύ όσο περνάνε οι μέρες. Το τραγούδι στο προφίλ μου ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε σένα. Όνειρα γλυκά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: