5 Μαρτίου 2009

Το τρίμετρο κασκόλ, ο νάνος και ο nice pic boy!!!


Το παραδέχομαι δημόσια. Είμαι μαλάκας...Ναι είμαι μαλάκας!!! Είμαι μαλάκας γιατί άφησα να υπάρχουν στη ζωή μου άτομα που όπως λέει ο κολλητός μου κινούνται κάτω του μετρίου και ζουν στη φαυλότητα. Ευτυχώς χθες το κατάλαβα αυτό, έστω και αργά, και τα σούταρα με συνοπτικές διαδικασίες. Αξίζει να τους αφιερώνω έστω και μια γραμμή εδώ μέσα όμως; Δε γαμιέται! Ας γελάσουμε με τη φαυλότητα ορισμένων ανθρώπων. Μισό λεπτό να φέρω το δίμετρο εμπριμέ κασκολ μου, γιατί σα να έβαλε κρύο στο δωμάτιο...χαχαχα!!!
Ο τύπος με το τρίμετρο, τετράμετρο, ούτε και εγώ ξέρω πόσο μεγάλο ήταν, κασκόλ μπήκε στη ζωή μου ανήμερα Πρωτοχρονιά. Έτυχε να γουστάρει αυτά που έγραφα στο προφίλ του κολλητού μου και μου έστειλε friend request με μήνυμα : Τι λες; Θα μου επιτρέψεις να έχω την τιμή να είμαι φίλος σου; Η profile pic του ομολογουμένως δε με άφηνε αδιάφορο. Εγώ ήμουν σε φάση που ο Π. μου είχε ρίξει τρελό άκυρο, η δε Ν. με έπρηζε να προχωρήσω και να προχωρήσω. Δε γαμιέται. Δέχτηκα και αν βγει κάτι βγήκε, είπα. Αμέσως λοιπόν ξεκινήσαμε ένα είδος επικοινωνίας που δεν είχε προηγούμενο. Ανταλλάσσαμε μέχρι και 100 μηνύματα στο inbox κάθε μέρα. Μηνύματα, όμως δίχως ουσία. Μετά από κάποιες μέρες βγήκαμε. Ευτυχώς έχω την ικανότητα να ξέρω από την πρώτη στιγμή τι μπορώ να κερδίσω από τον άλλο. Ούτε σε σχέση επρόκειτο να προχωρήσω με το συγκεκριμένο άτομο, ούτε καν σε φιλία. Θα είχαμε μια απλή τυπική σχέση μέσω facebook. Ούτως ή άλλως είχε καταλάβει πως εγώ ήμουν ακόμα στον Π. Τον ζήλευε πολύ. Μάλιστα, όταν τους έφερα επίτηδες σε επαφή, για να δω πως θα αντιδράσει και ο ένας και ο άλλος, ο Σφ. έδειξε πόσο κατώτερο πλάσμα είναι. Ο Π. του έτεινε το χέρι για χειραψία και ο Σφ. δεν αποκρίθηκε με την αιτιολογία ότι δεν κάνει χειραψία με άτομα που βλέπει για πρώτη φορά. Αυτομάτως, ο Π. ανέβηκε κι άλλο στην εκτίμησή μου κι ο άλλος έπιασε πάτο. Πρέπει να παραδεχτώ όμως ότι για ξεπέτα δε θα με χάλαγε ο Σφ. αλλά κι αυτό ακυρώθηκε όταν τον ρώτησα πως του φάνηκα και μου απάντησε ότι του είχα προκαλέσει τρελή στύση και πως με φαντασιώθηκε στα τέσσερα να με πηδάει και να χ$%$ι μέσα μου. Λυπάμαι, δε θα μπορέσω που λέει και ο κολλητός μου. Ο Σφ. λύσσαξε και που δεν ενέδωσα και που η καρδιά μου άνηκε ακόμα στον Π. Μα είναι δυνατόν να γουστάρεις αυτό το πράγμα, τι του βρίσκεις με ρώταγε. Τα πάντα του απάνταγα εγώ. Για κάποιες μέρες ακόμα μετά τον χρησιμοποίησα μπας και ζήλευε ο Π. αλλά σιγά που θα ζήλευε. Μάλιστα, σε κάποια φάση του είπα ότι με τον Σφ. παίζει να είμαστε κάποια στιγμή μαζί και έσκασε στα γέλια. Εδώ, δεν το πίστευα εγώ, πώς θα το πίστευε εκείνος; Τέσπα!!!!
Από τότε ο Σφ. έφαγε τρελή ξενέρα μαζί μου. Μετά από κάποιες μέρες, τα έφτιαξε με τον φίλο μου τον Δ. Μιλάμε για σχέση τύπου Γκλέτσου. Δυο μέρες μόνο που λέει και το τραγούδι. Την πρώτη μέρα της σχέσης τους, του επισήμανα : Κακομοίρη μου, μην τολμήσεις και στεναχωρέσεις τον Δ., θα έχεις να κάνεις μαζί μου. Ο Δ. έχει όλα όσα θέλω σε κάποιον και προφανώς δε τον φτάνεις ούτε στο μικρό του δαχτυλάκι, μου απάντησε. Τα πήρε άγρια, γιατί θεώρησε ότι εισχωρούσα στην προσωπική του ζωή. Η ψυχροπολεμική περίοδος είχε μόλις ξεκινήσει. Δε μιλούσαμε τόσο καιρό. Μόνο που και που κανένα comment κάναμε ο ένας στο προφίλ του άλλου.
Η ψυχρός πόλεμος τελείωσε χθες με νίκη μου. Είχε βάλει κάποια φωτογραφία του με καρώ πουκάμισο, τύπου brokeback mountain, σαν εξώφυλλο σε κάποιο περιοδικό (με photoshop εννοείται). Με προκαλείς αγαπητέ μου, σκέφτηκα. Του έκανα αμέσως σχόλια του τύπου, το καρώ πέθανε, δεν είναι πια στη μόδα, έχεις καλύτερες φωτογραφίες και όσο για στυλ δες φωτογραφίες μου. Μου απάντησε σε όποιον αρέσω. Με τέτοιο εξώφυλλο, πρέπει να βάλεις δώρο κάποιο dvd ή καμιά γυναικεία τσάντα για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, του απάντησα και ηδονίστηκα. Τα σχόλια μου λογοκρίθηκαν. Τα έσβησε αμέσως και περίμενα ότι το θέμα θα θεωρηθεί λήξαν. Που να ήξερα όμως ότι μετά θα με έθαβε δημόσια με τη σάρα, τη μάρα και το κακό συναπάντημα. Σιγά που θα έμενα άπραγος. Θα με κοροιδεύει εμένα ο nice pic boy; Jamais. Έχω την εντύπωση ότι με θάβετε δημόσια ή είναι ιδέα μου, έγραψα σα σχόλιο. Ναι, εσένα ψώνιο απάντησε ένας φίλος του, όποιος έχει τη μύγα μυγιάζετε απάντησε ο Σφ., country look is back απάντησε ο nice pic boy...Μάλιστα, εδώ αυτοί είναι συνεννοημένοι σκέφτηκα. Εδώ κάπου έπρεπε να κάνω ηρωική έξοδο. Του έγραψα ότι τα σχόλια μου κινούνταν στο σύνηθες χαβαλετζίδικο πνεύμα μου και πως προφανώς έκανε συμβούλιο με τα "φιλαράκια" για να γίνει όλο αυτό που έγινε. Τον έκανα αμέσως remove κι από ότι έμαθα από τον κολλητό μου μετά αφηνίασε που δεν πρόλαβε να με κάνει αυτός πρώτος. Μέχρι και status μου αφιέρωσε.
Κοντά στον βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα. Από τη στιγμή που κάνουν παρέα αυτή την περίοδο και έφυγε το τρίμετρο κασκόλ, θα έμενε ο νάνος; Το νάνο τον ξέρω από το 2003. Δεν έχουμε βγει ποτέ όμως. Τόσο καιρό που δεν έψαχνα σχέση δε μου μιλούσε. Από το Νοέμβριο που άλλαξα τροπάριο, να σου ο νάνος κάθε λίγο και λιγάκι hello boy και hello boy. Το Δεκέμβριο δε, σε μια συνομιλία μας στο msn, μου είπε ότι είχε γνωρίσει τον Π. παλιότερα και πως του είχε φανεί πολύ psycho. Τι μαλάκας που είμαι; Από τότε έπρεπε να τον σβήσω. Πώς άφησα να προσβάλλει έτσι ένα άτομο που λάτρευα; Αρκέστηκα σε ένα : κάθε τι διαφορετικό από εμάς, φαίνεται psycho. ΛΑΘΟΣ, ΛΑΘΟΣ, ΛΑΘΟΣ. Έπρεπε να υποστηρίξω περισσότερο τον Π. μου, με περισσότερο σθένος και θα του ζητήσω συγνώμη γι αυτό κάποια στιγμή. Όμως κάλλιο αργά, παρά ποτέ. Ο καθένας παίρνει τελικά ότι του αξίζει και αυτοί οι δύο πήραν την άγουσα για τα αποδυτήρια με κόκκινη κάρτα. Από κοντά και o nice pic boy να τους παρηγορεί!!! Αει σιχτίρ όλοι τους!!!
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ : Ειρωνεία της τύχης. Ο Π. έκανε σε κάποια φάση add το νάνο...Και τότε φέρθηκα μαλακισμένα. Δεν τον προφύλαξα αλλά κι από την άλλη δεν ήθελα να φανεί ότι μπαίνω εμπόδιο στις γκομενοδουλειές του. Πλέον όμως ξέρει και φαντάζομαι αφού διαγράψαμε κι εγώ και ο κολλητός μου το νάνο, αργά ή γρήγορα θα το κάνει κι αυτός. Για να δούμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: