20 Μαρτίου 2009

Προβληματίζομαι άρα Υπάρχω!

Άλλοι επισκέπτονται τον ψυχολόγο μια φορά την εβδομάδα για να βγάλουν τα εσώψυχά τους, εγώ βρήκα τη γιατρειά μου εδώ μέσα. Απίστευτο αίσθημα. Γράφω εδώ ό,τι με απασχολεί, κάθε μου σκέψη, κάθε μου προβληματισμό και νιώθω λες και αδειάζει η ψυχή μου. Ακόμη πιο απίστευτο είναι ότι τα γράφω δημόσια και δεν τα βλέπει κανείς (εκτός από δύο άτομα)...χαχα!!! Τέλεια.
Σήμερα θα βγω με τη Ν. μετά από δύο εβδομάδες. Έχω μεγάλη περιέργεια να δω τι θέλει να μου πει. Ελπίζω να μην τσακωθούμε αν και θεωρώ δεδομένο ότι οι τόνοι θα οξυνθούν. Άντε να δούμε. Ας μην προδικάσω τα πράγματα. Ό,τι θέλει ας γίνει. Για καλό θα είναι σίγουρα.
Δύο ημέρες πέρασαν που μιλήσαμε με Π. Όπως ήταν αναμενόμενο, συμπέρασμα δε βγάλαμε, εγώ τουλάχιστον για να μη γενικεύω. Επιβεβαιώσαμε όμως τα βαθιά, ειλικρινή και εντυπωσιακά για το χρόνο της γνωριμίας μας, αισθήματα, πράγμα σπουδαίο για μένα.
Με αγαπάει, τον αγαπάω. Με λατρεύει, τον λατρεύω. Με πονάει, τον πονάω. Με σκέφτεται, τον σκέφτομαι. Μου λείπει, του λείπω. Με χρειάζεται, τον χρειάζομαι. Και είναι τόσο σπάνιο να συνυπάρχουν όλα αυτά, που λες πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να χαλάσει η μεταξύ μας σχέση. Το συμπέρασμα που έβγαλα και συμφώνησε και ο κολλητός μου είναι το εξής : O Π. είναι μπερδεμένος. Νιώθει τρομερά συναισθήματα για μένα, ίσως και πρωτόγνωρα γι αυτόν. Στην παρούσα φάση όμως έχει ανάγκη απο φίλους, φίλους σχετικούς. Και σε μένα και στο Ν. βρήκε αυτό που έψαχνε. Σε σχέση με μένα όμως παρείσφρυσε και το ερωτικό στοιχείο, το οποίο το κατέπνιξε γιατί φοβήθηκε ο χαζός πως αν είμαστε μαζί και χωρίσουμε θα με χάσει και από τη ζωή του. Βλακεία του όμως γιατί απλά δεν πιστεύει πως ό,τι κι αν γίνει εγώ θα εξακολουθώ να βρίσκομαι στη ζωή του. Με προσέβαλε που είπε πως αυτά που νιώθω τώρα θα εξασθενίσουν γρήγορα και απλά είμαι ερωτευμένος γι αυτό και τον θέλω στη ζωή μου. Τρομερή μαλακία γι αυτό και την άφησα ασχολίαστη.
Του είπα πως ποτέ δεν τον είδα ερωτικά και μου είπε πως τότε δεν είμαι και ερωτευμένος. Μαλακία κι αυτό. Τότε με τον Σφ. θα έπρεπε να έχουμε ήδη παντρευτεί...χαχαχα!! Έχει μπερδέψει την κάβλα με τον έρωτα. Σε άλλη ανάρτηση ανέφερα κάποια πράγματα που δείχνουν πόσο ερωτευμένος ήμουν (και είμαι). Δε δέχομαι καμία υποβάθμιση όσων νιώθω. Όσο για το ερωτικό κομμάτι απλά θα προέκυπτε και θα καθόριζε και την πορεία της μεταξύ μας σχέσης. Μήπως θα έπρεπε να αναφέρω εκείνο το όνειρο;
Τέλος, γι άλλη μία φορά μπερδεύτηκα με το τι ψάχνει... Και ο Ν. δεν πολυκατάλαβε. Όπως και να έχει εγώ κατάλαβα ότι ποτέ δε θα θελήσει να είναι μαζί μου, όσο κι αν μου είπε ότι όλα είναι πιθανά. Δεν το πιστεύω όμως αυτό για τον εξής απλό λόγο : Ένιωθε και ερωτικά και φιλικά απέναντί μου όμως κατέπνιξε το ερωτικό κομμάτι. Είναι δυνατό να του ξαναβγεί αυτό στο μέλλον και αν ναι υπό ποιες συνθήκες; Εμένα βέβαια κάτι τέτοιο θα με συνέφερε γιατί πραγματικά πιστεύω ότι έχουμε όλες τις προϋποθέσεις να μακροημερεύσουμε και σε αυτό τον τομέα. Τέσπα. Πάντως έστω και μια αγκαλιά, ένα χάδι θα τα διεκδικήσω και θα του τα δώσω εφόσον θέλει.
Χμμμμ... Moυ είπε ότι δε με ερωτεύτηκε ποτέ αλλά από την άλλη μου έχει πει πολλάκις ότι μέσα του ένιωθε και ερωτικά και φιλικά απέναντί μου. Χμμμμ..... Επίσης μου είπε ότι αυτός ο μήνας τον βοήθησε να δει ότι του έλειψε ο φίλος Θ. Χαίρω πολύ. Είχαμε προχωρήσει ερωτικά για να του λείπει και ο ερωτικός σύντροφος Θ.;
Όπως και να έχει τον κούρασα. Δε θα ξαναεπανέλθω στο συγκεκριμένο ζήτημα μόνο αν το θελήσει. Ο κολλητός μου με έβρισε γιατί ένιωσε προχθές πως ζητιάνευα λίγα ψίχουλα αγάπης. Παίζει και να έχει δίκιο... :-(
Y.Γ. : Φιλιά μικρέ μου πρίγκηπα. Σε λατρεύω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: