30 Μαρτίου 2009

Eσύ Μαλάκας... Εγώ Αρχιμαλάκας

Λες και αυτο-γρουσουζεύτηκα!!!! Ούτε 3 μέρες δεν πέρασαν και να μαι πάλι εδώ. Είναι τέτοια η ανάγκη μου να βρίσω, να εκτονωθώ, που δεν άντεξα στον πειρασμό.
Είσαι μαλάκας, είσαι μαλάκας, είσαι από τους μεγαλύτερους μαλάκες που έχω γνωρίσει αγόρι μου. Ναι, εσύ είσαι αυτός. Και λίγα σου λέω. Και πιθανότατα να με ρώταγες γιατί. Να γιατί :
1) Eίσαι μαλάκας που πνίγεις τα πραγματικά αισθήματά σου και ειρωνεύεσαι τα δικά μου αγνά συναισθήματα. Μακάρι να σου προσφέρει κάποιος άλλος παραπάνω απ’ όσα εγώ!
2) Είσαι μαλάκας που με έχεις για πολύ χαζό. Θες να χάψω ότι και καλά δε θες να πάμε εκδρομή επειδή τσιγκουνεύεσαι 50 ευρώ. Επειδή δε θα νιώθεις άνετα μαζί μου όπως παλιά, δε θες να πάμε.
3) Eίσαι ψεύτης γιατί ενώ λες ότι δε σ’ ενδιαφέρει η εμφάνιση του άλλου, όπως αποκάλυψες χθες παρακαλούσες τον Σ. να βγείτε και σε έφτυνε. Καλά σε έκανε. Γι αυτό δεν ασχολήθηκες λοιπόν και με το δικό μου προφίλ στο dar? Επειδή δεν είχα φωτό? Μάλιστα!!!
4) Είσαι μαλάκας γιατί θέτεις εμπόδια στο να είμαστε όπως παλιά. Εγώ το ήθελα και το θέλω και ούτε άλλαξα. Άκου εκεί : "Δε μπορούμε να είμαστε όπως παλιά, γιατί δεν είμαστε οι ίδιοι άνθρωποι". Τι λες ρε παπάρα...

Είσαι εσύ αλλά είμαι κι εγώ... Αρχιμαλάκας!!! Δεν υπάρχει πιο πάνω... Άγγιξα οροφή!!!
1) Είμαι μαλάκας που κάθομαι και ανέχομαι τις ειρωνείες σου του τύπου εσύ είσαι ερωτευμένος, ξέχασα...
2) Είμαι μαλάκας που σ’ αγαπώ... που αγαπώ ένα άτομο αδύναμο να αγαπήσει.
3) Είμαι μαλάκας που επέλεξα να παραμείνω στη ζωή σου ενώ εσύ τελικά έθεσες φραγμούς.
4) Eίμαι μαλάκας που δεν σου έκανα κουβέντα για την προχθεσινή σου αναίτια επίθεση, για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους.
5) Είμαι μαλάκας γιατί όπως εσύ μου είπες έχεις βαρεθεί να μιλάμε για τα ίδια και τα ίδια θέματα, κάτι που για μένα σημαίνει ότι με βλέπεις και σα βαρετό άτομο, και παρ’ όλα αυτά κάθομαι εδώ και σε πονάω λες και είσαι κάτι παραπάνω από αδερφός μου.
6) Eίσαι καθίκι που συνέκρινες αυτό που έγινε με τις κοπέλες στη γιορτή με αυτό που έγινε την Παρασκευή. Περίμενες δηλαδή την κατάλληλη στιγμή για να το κοπανήσεις?? Αναίτια βέβαια και δίχως να συγκρίνονται οι δύο καταστάσεις.
KAI OXI KYΡΙΕ ΜΟΥ, ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΤΙ Ο ΑΛΛΟΣ Μ’ ΑΓΑΠΑΕΙ, ΟΠΩΣ ΥΠΑΙΝΙΧΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΧΘΕΣ. ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΜΩΣ Ο,ΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ.

ΕΓΩ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ Σ’ ΑΓΑΠΑΩ, ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ ΤΟ ΘΕΟ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ 22 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ!!! ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ, ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: