7 Μαρτίου 2009

Ψυχοσάββατο : Μέρα που βγαίνουν οι ψυχές


Είμαι γρουσούζης... Μέχρι τώρα τα πράγματα δεν πάνε καλά!!! Νιώθω ότι τα νεύρα μου βρίσκονται σε τεντωμένο σκοινί που σύντομα θα σπάσει... Ευτυχώς υπάρχει και ο κολλητός μου, ο Θεός να τον έχει καλά. Τελικά έχουμε κοινή μοίρα απ’ ότι φαίνεται. Στη γιορτή του ήμασταν μαζί οι δυο μας, το ίδιο θα γίνει και σήμερα... Ελπίζω τα νεύρα να μην εξελιχθούν σε δάκρυα...
Πήγε 6 και η Ν. με την Ελ. άφαντες... ;-( Με πήρε όμως ο Π. Δυστυχώς με πέτυχε σε πολύ άσχημη φάση, με πολλά νεύρα...Ευτυχώς δε με νευρίασε παραπάνω. Με λύπησε όμως το γεγονός ότι μάλλον δεν έχει καταλάβει ακόμα γιατί απομακρύνθηκα. Το πήρε τελείως στραβά το θέμα κι απ’ ότι φαίνεται ούτε αυτός ξέρει πως να συμπεριφέρεται απέναντί μου. Αργά ή γρήγορα θα λυθούν όμως όλα. Δε μπορώ να το διαχειριστώ το όλο θέμα, τουλάχιστον μόνος μου. Ελπίζω, η άλλη πλευρά να με βοηθήσει. Σίγουρα πάντως δε θέλω να τον χάσω. Του το είπα και στο τηλέφωνο χωρίς να πάρω όμως και τη δική του άποψη. Ταλαντεύεται άραγε για κάτι που μου παρουσίαζε πάντα ως δεδομένο; Ότι δε θέλει να με χάσει; Σκέφτηκα γα πήγαινα στη Θεσσαλονίκη στην αδερφή μου για λίγο για να ηρεμήσουμε όλοι. Ίδωμεν!
Γιατί τα πράγματα να μην είναι απλά; Γιατί να μην ισχύει το 1+1 κάνει 2 και πρέπει συνέχεια να ισχύει ρίζα τέσσερα και 2 εις την τρίτη μείον 10 συν 1 και 1 κάνει 2;
Tα νεύρα ακάθεκτα... Το μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλι...
8:30 και η Ν. με την Ελ. ακόμα άφαντες. Με έχουν θυμηθεί μέχρι τώρα 32 άτομα αλλά αυτές όχι... Πάλι καλά που με θυμήθηκαν Ν. και Π. και 4-5 ακόμα άτομα που ήθελα να με θυμηθούν. Πάλι καλά!!!
Νεύρα πλέον ανύπαρκτα... Στεναχώρια διάχυτη αν και αναμενόμενη... Εξ άλλου εγώ και η ψυχική γαλήνη αποτελούμε έννοιες αντιδιαμετρικά αντίθετες.
10:00 και τώρα με θυμήθηκαν... Πάλι καλά γιατί υπήρχε η περίπτωση να το ξέχναγαν!!!... :-(

Δεν υπάρχουν σχόλια: